برگزاری هفتمین جلسه بیماران پروانه ای (بیماران EB)

هفتمین جلسه پزشکان همکاری کننده برای بیماران پروانه ای (بیماران EB) در ساعت 7:00 صبح در تاریخ 1402/03/31 روز چهارشنبه در محل کانون حمد ایرانیان با سلام و یاد خدا برگزار شد در این جلسه دو نفر از بیماران دعوت شده مورد معاینه پزشکان حاضر در جلسه قرار گرفتند و سپس هدایایی به ایشان اهداء شد ، پس از آن موارد زیر تصویب شد:

  • پس از هماهنگی آقای دکتر صبری با آقای دکتر امامی جهت مکان و زمان، تمامی بیماران EB برای مشاوره قلب به ایشان ارجاع داده شوند.

  • مقرر شد سمپوزیوم EB در تاریخ 27 و 28 مهر ماه برگزار شود و سرکار خانم دکتر ابطحی پیگیری مجوزها و مدیریت اجرای سمپوزیوم را برعهده بگیرند.

  • با توجه به برنامه رجیستری تهیه شده توسط خانم دکتر ابطحی مقرر شد پرونده اصلی اولیه توسط خانم دکتر ابطحی تهیه شود و هر کدام از همکاران ، یک صفحه اطلاعات ضروری جهت تکمیل پرونده به ایشان ارسال کنند تا پرونده الکترونیکی برای بیماران تهیه گردد و مطابق با مصوبات قبلی ، سامانه ثبت نام بیماران در سایت کانون حمد ایرانیان برای بیماران پروانه ای بروز رسانی گردد.

  • مقرر شد خانم دکتر شهدادیان در هر جلسه به بیماران مشاوره تغذیه دهند و مکمل های غذایی با صلاحدید ایشان و با کمک داروخانه آقای دکتر سبز قبایی تهیه و در مرکز در اختیار بیماران گذاشته شود. البته نظر به وجود قرار داد کانون حمد با داروخانه های آموزشی دانشگاه ، از این ظرفیت نیز بهره برداری لازم صورت پذیرد.

  • مقرر شد تمامی بیماران پس از حضور در جلسات توسط آقای دکتر سهرابی مشاوره داده شوند و با توجه به نیاز بیمار و صلاحدید آقای دکتر تعداد دفعات مورد نیاز ایشان مشخص گردد.

در آخر با ارائه دستورات مراقبتی و درمان های حمایتی به بیماران و با سپاس از خداوند متعال جلسه در ساعت 9:40 صبح پایان پذیرفت.